۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۴۴۰۴۹
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: بالگرد‌های ضد زیردریایی از فناوری‌های پیشرفته و پیچیده برخوردار هستند.
به گزارش پایداری ملی،امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در نمایشگاه اقتدار هوایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروی دریایی در چند بُعد در سطح، هوا و زیر سطح فعالیت می‌کند، اظهار کرد: امروز شاهد نمایشگاه هوایی نیرو‌های مسلح هستیم که بخشی از آن شامل توانمندی‌های نیروی دریایی است.

وی ادامه داد: بالگرد‌های ضد زیردریایی پیروزی دریایی در این نمایشگاه به نمایش درآمده و یکی از عرصه‌های مهم رزم دریایی، رزم زیر سطحی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه از بدو انقلاب تاکنون بیش از ۴۰ هزار مستشار خارجی از ایران خارج شدند، افزود: در آن روز اعلام کردند ما بازمی گردیم، اما به هیچ عنوان اجازه حضور به هیچ یک از آن‌ها داده نشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه بالگرد‌های ضد زیردریایی نیروی دریایی از فناوری‌های پیشرفته و پیچیده برخودار هستند، تصریح کرد: به منظور تامین قطعات و حفظ آن‌ها در طول عملیات، ظرفیت‌های مختلفی از حوزه‌های ملی و علمی برای این منظور بکار گرفته شده که دانشگاه‌ها و صنایع و تمام حوزه‌هایی که در این امر توانگر بودند در ساخت قطعات گلوگاهی پای کار آمدند.

وی در پایان گفت: امروز با افتخار توانستیم تمام ظرفیت‌ها این بالگرد را که فناوری ان متعلق به کشور‌های بیگانه بوده است راهبری کنیم و با اقتدار در عرصه دریایی برای عملیات‌های زیر دریایی بکار ببریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه تا پایان بهمن ماه زیر دریایی فاتح به نیروی دریایی ملحق می‌شود، خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد هفته آخر بهمن شاهد این الحاق با حضور مسئولان بلند پایه باشیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر