۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۴۴۰۱۰
اولین دوره کارگاه مدیریت حوادث و مواد خطرناک برای بالابردن سطح آگاهی آتش نشانان استان خراسان شمالی برای مقابله با تهدیدات و حوادث با هدف آشنایی با مواد شیمیایی، مواد رادیواکتیو، عوامل بیولوژیکی، تجهیزات تخصصی رفع آلودگی به همراه نحوه مقابله با تهدیدات و رفع آلودگی ها برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، اولین دوره کارگاه مدیریت حوادث و مواد خطرناک با هدف آشنایی و بالابردن سطح آگاهی اتش نشانان استان برای مقابله با تهدیدات و حوادث به مدت 4 روز  به همت سازمان آتش نشانی بجنورد برگزار می گردد.

برگزاری اولین دوره کاگراه مدیریت حوادث و مواد خطرناک برای آتش نشانان استان خراسان شمالی

محورهای این کارگاه  آشنایی با مواد شیمیایی، مواد رادیواکتیو، عوامل بیولوژیکی، تجهیزات تخصصی رفع آلودگی به همراه نحوه مقابله با تهدیدات و رفع آلودگی ها است.

شرکت کنندگان در این دوره 4 روزه با جدیدترین آموزش ها در زمینه مقابله با حوادث آشنا می گردند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان شمالی ضمن بازدید از کارگاه آمورشی بر لزوم توجه به آموزش آتش نشانان برای مقابله صحیح با حوادث و یا تهدیدات در حوزه شهری تاکید کرد.

وی عنوان داشت، با پیچیدگی های زندگی شهری و از طرفی وجود و جابجایی مواد خطرناک از درون شهرها و یا وقوع حوادث عمدی و یا غیرعمدی که جان انسان ها را در شهرهای بزرگ به خطر می اندازند لازم است که همیشه با تحهیزات کامل و به روز، شهرهای ایمن در برابر حوادث و تهدیدات داشته باشیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر