۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶
کد خبر: ۴۳۹۸۸
انفجار دو شیء صوتی در زاهدان منجر به جراحت سطحی چهار نفر از ماموران نیروی انتظامی شد اما در حال حاضر امنیت کامل در این شهر برقرار بوده و اوضاع تحت کنترل است.
fبه کزارش پایداری ملی،زاهدان دیشب شاهد انفجار دو شیء صوتی بود که تلفات جانی نداشت و فقط چهار نفر از ماموران نیروی انتظامی دچار جراحت سطحی شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان در همین زمینه با اشاره به اینکه در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب صدای انفجار در بلوار بعثت زاهدان شنیده شد، اظهار کرد: با بررسی‌های صورت گرفته از سوی عوامل انتظامی مشخص شد علت این حادثه پرتاب و انفجار شیء انفجاری دست ساز بوده است.

عملیات شناسایی عاملان حادثه آغاز شد

سردار محمد قنبری از حضور تیم چک و خنثی در محل حادثه خبر داد و افزود: در بررسی‌های بعدی این محل یک بسته مشکوک دیگر در همان محدوده کشف شد و عوامل انتظامی بلافاصله اقدام به تخلیه محل کردند.

وی گفت: در این عملیات قبل از خنثی کردن، شیء کشف شده منفجر و منجر به مجروح شدن سطحی سه نفر از عوامل انتظامی شد.

وی حال مجروحان این حادثه را رضایت بخش ذکر و تصریح کرد: به صورت جدی به دنبال شناسایی و دستگیری عاملان پرتاب این شیء دست ساز هستیم.

جراحت مجروحین سطحی است

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم در این خصوص به مهر گفت: حادثه انفجار دو شیء صوتی در زاهدان تلفات جانی نداشت و فقط چهار نفر زخمی شدند.

به گفته فریبرز راشدی تمامی نیروهای اورژانس زاهدان در حالت آماده باش هستند و اوضاع تحت کنترل است.

اسامی مجروحان حادثه/ اوضاع شهر عادی و تحت کنترل است

اسامی چهار فرد مجرو ح عبارت است از «علیرضا میرشکار»، «محسن جلالی»، «عیسی فروغی» و «مهدی جهان تیغ».

گفتنی است؛ در حال حاضر اوضاع شهر زاهدان تحت کنترل بوده و مردم در آرامش کامل هستند و امنیت در سطح شهر برقرار است.

 

رد ادعای انتحاری بودن حادثه زاهدان/تلاش برای دستگیری متهمان ادامه دارد


لحظاتی پیش صدای انفجار در بلوار بعثت زاهدان شنیده شد که نتایج بررسی‌ها گویای پرتاب شی انفجاری دست ساز بوده است.

لحظاتی پیش صدای انفجار در بلوار بعثت زاهدان شنیده شد که نتایج بررسی‌ها گویای پرتاب شی انفجاری دست ساز بوده است.

سردار" محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه شب جاری صدای انفجار در بلوار بعثت زاهدان شنیده شد.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد این صدا بر اثر پرتاب یک انفجاری دست ساز بوده است.

سردار قنبری تصریح کرد: در همین رابطه تیم چک و خنثی به محل اعزام و با بررسی محل یک بسته مشکوک دیگر در همان محدوده کشف کردند.

وی عنوان کرد: عوامل انتظامی بلافاصله نسبت به تخلیه محل اقدام که قبل از خنثی کردن این شی منفجر و سه تن از عوامل انتظامی به صورت سطحی مصدوم که وضعیت عمومی شان رضایت بخش است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بارد ادعای انتحاری بودن این حادثه خاطر نشان کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان پرتاب این شی دست ساز ادامه دارد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر