۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۴۳۸۴۸
مانور تاب آوری سیستم آب رسانی شهرستان سیاهکل با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان و فرماندار شهرستان در ایستگاه آب و فاضلاب شهر سیاهکل برگزار گردید.

 به گزارش خبرنگار  پایداری ملی،  استانداری گیلان، مانور تاب آوری سیستم آب رسانی شهرستان سیاهکل  با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان و فرماندار شهرستان در ایستگاه آب و فاضلاب شهر سیاهکل برگزار گردید.

امیر محمدپور در حاشیه  این مانور با توجه به ضرورت رعایت مباحث پدافند غیرعامل در مراکز مهمی چون ایستگاه آب و فاضلاب اذعان داشت که در مواقع بروز تهدیدات طبیعی و غیرطبیعی لازم است مکان های خدمات رسان از چرخه ارایه خدمات خارج نشودند و بتوانند در زمان خطر هم به مردم خدمت رسانی کنند در این راستا زمانی که برق بعنوان یک زیرساخت مهم  به هردلیلی قطع گردد لازم است که پیش‌بینی ها و تمهیداتی مانند ژنراتور و چاه کمکی برای جلوگیری از قطع آب شرب شهرستان و تبعات ناشی از آن  انجام پذیرد.

در انتها با انجام عملیات قطع برق و راه‌اندازی ژنراتور و ورود آب چاه به شبکه آب رسانی این مانور با موفقیت به پایان رسید.

پس از این مانور به صورت سرزده از زیرساخت‌های بیمارستان غدیر شهرستان سیاهکل برای بررسی آمادگی در برابر تهدیدات دشمن بخصوص استفاده از ژنراتور در مواقع بروز قطع برق بازدید بعمل آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر