۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۴۳۵۸۲
رئیس مرکز بهداشت پلدختر گفت: ۲ پد بالگرد تا اوایل سال ۹۸ در آزادراه پل زال ساخته می‌شود.

به گزارش   پایداری ملی؛سید عباس میرهاشمی شامگاه یکشنبه در جلسه پدافند غیر عامل این شهرستان اظهار داشت: طی دو سال گذشته بیمارستان صحرایی را در حجم خیلی بزرگی به عنوان پنجمین شهر استان در منطقه سراب حمام برپا کردیم که ۱۰ هزار ویزیت در طول یک هفته از برپایی این بیمارستان صحرایی صورت گرفت.

وی افزود: در حین برگزاری بیمارستان صحرایی اتاق بحران اداره بهداشت تجهیز شد که در حال حاضر یکی از مجهزترین اتاق‌های بحران در سطح استان است؛ سال ۹۶ مانور استانی را با محوریت مسمومیت آب وبیوتروریسم برگزار شد که متاسفانه کمتر از یک ماه از این مانور زلزله کرمانشاه اتفاق افتاد و نیرو‌های درمانی پلدختر با ۴۵ کارشناس و پزشک به کانون اصلی زلزله اعزام وخدمات خوبی به مردم زلزله زده ارائه دادند.

رئیس مرکز بهداشت پلدختر عنوان کرد: به صورت ماهانه مانور دور میزی شبکه بهداشت و درمان برگزار می‌شود که هر بار یک موضوع خاصی مطرح می‌شود؛ با وجود کمبود اعتبار دو مرکز پایگاه اورژانس ۱۱۵ یکی حدفاصل شهر تا روستای افرینه ویکی دیگر حدفاصل پلدختر به تنگ فنی به شهرستان اضافه کردیم.

وی تصریح کرد: با رایزنی با مدیر آزادره خرم آباد- پل زال دو پد بالگرد در این محور ساخته می‌شود، فقط به علت شرایط جوی نامناسب منطقه نمی‌توانند کارخانه آسفالت را روشن و کار کنند، ولی قول دادند که تا قبل از پایان فروردین این دو پدراه اندازی شود.

میرهاشمی با بیان اینکه حدفاصل پل زال وقلعه نصیر یک پایگاه اورژانس جدید ساخته می‌شود تا دسترسی سریعتری به مصدومین احتمالی داشته باشیم گفت: در زمینه دارو حداقل تا یکسال برای تامین دارو‌های اساسی مشکل خاصی وجود ندارد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر