۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۴۳۵۵۰
مدیرکل استاندارد یزد:
مدیرکل اداره استاندارد استان یزد گفت: با توجه به اهمیت موضوع، آماده پذیرش پیشنهادهای تدوین استاندارد حوزه پدافند غیرعامل استان از سوی مسئولان مربوطه هستیم.
به گزارش پایداری ملی، محمدحسین ماجدی اردکانی عصر امروز در ادامه نشست‌های طرح «چهل دیدار، چهل برنامه» در دیدار با مدیرکل پدافند غیرعامل استان یزد، اظهار داشت: از آنجا که پدافند غیرعامل، تمام حوزه‌ها را شامل می‌شود و از دامنه کاری وسیعی برخوردار است، تمام دست‌اندر کاران این حوزه می توانند بر اساس اولویت‌بندی‌های خود،‌ موارد را به استاندارد استان یزد پیشنهاد کنند.

وی بیان کرد: این پیشنهادها از طریق کمیته‌های ۳۲گانه معاونت تدوین سازمان ملی استاندارد ایران دنبال خواهند شد.

ماجدی اردکانی ادامه داد: به نظر می‌رسد جای استانداردهای حوزه پدافند غیرعامل در استان و کشور خالی است و آنگونه که شایسته استان فرهنگی یزد است، این موضوع بسیار مهم هنوز جای خود را بین مردم و شهروندان باز نکرده است.

دبیر شورای فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و وجود معادن مختلف، آلاینده‌ها و نگرانی‌های زیست محیطی، کم آبی، ریزگردها و شن‌های روان، تونل ها و مراکز فرسایش بادی و ...، پیشنهادهای تدوین خوبی با محوریت پدافند غیرعامل می تواند از استان به مرکز ارسال شود تا با هدف کاستن از مشکلات و مسائل یزد بتوانیم در این زمینه به یک استان پیشرو تبدیل شویم.

ماجدی اردکانی عنوان کرد: اداره کل استاندارد و پدافند غیرعامل استان یزد می‌توانند در کنار فرهنگ‌سازی و تبلیغات مؤثر دستگاهی، از طریق همکاری‌های مشترک برنامه ریزی شده و هدفمند، جزئیات و نکات مهم پدافند غیرعامل را برای مردم روشن کرده و از بروز مسائل و مشکلات بعدی بحران ساز جلو گیری کنند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر