۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۴۳۵۱۵
صبح امروز دیدار و نشست هم اندیشی مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان با معاون مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس سازمان سوادآموزی استان در دفتر سوادآموزی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، صبح امروز دیدار و نشست هم اندیشی مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان با معاون مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس سازمان سوادآموزی استان گلستان در دفتر سوادآموزی استان برگزار شد. در این دیدار "احمد تجری مفرد" مدیرکل پدافند غیرعامل استان ضمن بیان اهمیت آموزش و فرهنگ سازی درخصوص پدافند غیرعامل و شناسایی و مقابله با تهدیدات نوین دشمنان، اظهار داشت: امروزه دشمنان ما فهمیده‌اند که در جنگ سخت نظامی پیروز نخواهند شد و این را می‌دانند که اگر وارد درگیری و برخورد سخت و نظامی با ما بشوند، پایشان گیر می‌افتد. ممکن است به ما ضربه بزنند، امّا خودشان ممکن است چند برابر ضربه بخورند؛ این را فهمیده‌اند.


وی افزود: امروز آنچه مطرح است برای دشمنان ما، جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی است. دبیر شورای پدافند غیرعامل استان، فرهنگ سازی و آموزش عمومی و تخصصی، آمادگی و ارتقاء مقاومت ملی، شناسایی و پایش تهدیدات، طبقه بندی و سطح بندی مراکز ثقل و حوزه های حساس – مهم و حیاتی، نهادینه سازی اصول و الزامات و ملاحظات فنی و مهندسی پدافند غیرعامل در ذات طرح ها و پروژه های ملی و نیز صیانت و کمک به مردم در راستای مصون سازی کشور در برابر انواع تهدیدات دشمن را از ماموریت های مهم پدافند غیرعامل دانست.

 

در این دیدار "حسینعلی همراه" معاون مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس سازمان سوادآموزی استان درخصوص لزوم آموزش در بین همه اقشار جامعه را لازم و ضروری دانستند و اظهار داشتند درخصوص آموزش در حوزه پدافند غیرعامل جهت هرگونه همکاری و مساعدت آمادگی کامل را داریم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر