۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۴۳۴۸۹
جلسه شورای پدافند غیرعامل در شهرستان ممسنی برگزار گردید.
محمد هوشمندی

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان ممسنی ببه رياست ایوبی فرماندار شهرستان ممسنی وحضور قاسم پاک نژاد مديركل پدافند غيرعامل استان فارس در این شهرستان برگزار گرديد.

قاسم پاک نژادگفت : هدف از برگزاري اين نشست ها و جلسات در شهرستان ها بررسی برنامه ها ، مصوبات کارگروه های پدافند غیرعامل، ارائه راهکارها و پیشنهادات به منظور تحقق و تعالی اصول و الزامات پدافند غیر عامل در استان خواند.

پاک نژاد با تاُکید براینکه پدافند غیر عامل ارتباط مستقیم با امنیت ملی دارد برتحقق اهداف پدافند غیرعامل در حفظ جان مردم  و زیر ساخت های کشور اشاره داشت و اهتمام جدی مدیران ومسئولین دستگاه های اجرائی استان و فرمانداری های تابعه را به منظور عملیاتی نمودن اهداف پدافند غیرعامل تأکید کرد. 

وی درادامه : به جایگاه قانونی پدافند غیرعامل ، اسناد بالادستی،جایگاه نظارتی و حاکمیتی پدافند غیرعامل ، تأکید کرد و در همین راستا بر پیگیری برنامه ها ، برگزاری همایش ها ، مانور ها و از همه مهم تر موضوع آموزش هاي عمومي و تخصصي با محوریت پدافند غیرعامل درسطح شهرستان تأكيد نمودند.

پاک نژاد : همچنین ضمن ارائه مطالب و تشریح پدافندغیرعامل به بیان انتظارات این اداره کل در دستگاه های اجرایی استان  و فرمانداری های تابعه پرداخت و افزود در این زمینه با بهره گيري از سياست هاي كلي نظام ابلاغي از سوي رهبر معظم انقلاب و مصوبات قانوني مراجع ذيصلاح به اين حوزه اهميت ويژه اي دهند تا بتوان ميزان آمادگي استان را در مقابل خطرات احتمالي بالا برد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر