۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۴۳۴۷۵
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس:
دهقانی‌فیروزآبادی گفت:از آنجایی که ترامپ از به کارگیری ابزار‌های قانونی برای فشار به ایران ناامید شده، به تشکیل اجلاس‌های ضدایرانی متوسل شده است.
به گزارش پایداری ملی،دهقانی‌فیروزآبادی عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:از آنجایی که ترامپ از به کارگیری ابزار‌های قانونی برای فشار به ایران ناامید شده، به تشکیل اجلاس‌های ضدایرانی متوسل شده است.

کمال دهقانی فیروزآبادی در واکنش به برگزاری اجلاسی ضد ایرانی در لهستان، گفت: از آنجایی که ترامپ تاکنون نتوانسته سیاست‌هایش را به دیگر کشور‌ها دیکته کند و از به کارگیری ابزار‌های قانونی برای فشار به ایران ناامید شده است، به ابزارهایی، چون تشکیل کنفرانس و اجلاس ضدایرانی و تحریم‌های یک جانبه علیه ایران متوسل شده است که قطعا این اقدامات هم به نتیجه نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه باید منتظر بمانیم و واکنش کشور‌های اروپایی به این اجلاس را ببینیم، ادامه داد: قطعا کشور‌های غیرمستقل و وابسته به آمریکا در این اجلاس شرکت می‌کنند و جز منافع آمریکا مسئله دیگری را مورد توجه قرار نمی‌دهند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: آمریکا به دنبال یارگیری علیه ایران است و برخی از کشور‌های وابسته هم جذب آنان می‌شوند و در راستای اهداف این کشور گام برمی‌دارند.

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به اینکه آمریکا همواره گردابی ایجاد می‌کند و کشور‌هایی را در باتلاق منافع خود فرو می‌برد، گفت: در دیپلماسی اصل عمل متقابل بسیار حائز اهمیت است و اگر کشوری ضد منافع ملی ما کار کند، ما هم عمل متقابلی را در همان سطح انجام خواهیم داد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر