۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۴۳۴۵۴
مانور تهدیدات فرضی تروریستی در ساختمان استانداری خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،مانوری تحت عنوان وقوع تهدیدات فرضی تروریستی در ساختمان استانداری خوزستان با مشارکت اداره کل پدافند غیرعامل استانداری، اداره کل حراست استانداری، روابط عمومی استانداری، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، هلال احمر، فوریت های پزشکی، آتش نشانی و ... برگزار شد.

سعید فیوضی مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خوزستان در این باره به خبرنگار پایداری ملی گفت: رزمایش تهدید فرضی تروریستی به ساختمان مرکزی استانداری خوزستان جز مانورهای ابلاغی از سوی سازمان پدافند غیر عامل کشور به اداره کل پدافند غیرعامل بوده است که با همکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی استان و به منظور حفظ آمادگی و ارتقاء ضریب امنیت اماکن با موفقیت برگزار شد.

فیوضی در ادامه گفت: با توجه به شرایط ویژه استان خوزستان، وجود مرزهای گسترده و همچنین سوابق استان در این مورد، انجام این قسم رزمایش ها موجب افزایش آمادگی در مقابله با شرایط مشابه، کاهش تلفات و ارتقا مصونیت خواهد شد.

وی افزود: در برنامه ریزی و اجرای مانور تمامی نکات امنیتی و حفاظتی از جمله جلوگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب از انتشار اخبار کذب و شایعه پراکنی، پرهیز از ایجاد مزاحمت برای شهروندان از طریق بستن معابر و اجرای تمام مراحل در داخل محوطه استانداری و ... مدنظر اداره کل پدافند غیرعامل بوده است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر