۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۴۳۳۴۰
پارسانیا در مراسم معارفه دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی:
عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی در مراسم معارفه دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: شوراهای تخصصی شورای عالی انقلاب فرهنگی از برجسته‌ترین محافل علمی‌ است.
به گزارش پایداری ملی، حجت الاسلام پارسانیا عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی در مراسم معارفه دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در تالار اندیشه حوزه هنری گفت: فعالیت‌های شورایعالی انقلاب فرهنگی در مقطع اول نوعی مدیریت بحران و تصمیم سازی‌بود، مقطع دوم نهادسازی و سیاست‌گذاری و اوج تصویب اسناد بود و مقطع سوم مقطعی بود که سیاستگذاری‌ها باید در مجموعه نظام پیگیری می‌شد.

وی در ادامه گفت: آشنایی من با مخبردزفولی حدود چهار دهه و با حجت‌الاسلام عاملی دو دهه است، مساله فرهنگ ، حوزه مورد توجه آقای مخبر بود.

پارسانیا همچنین اظهار داشت:‌ شورای تخصصی شورای عالی انقلاب فرهنگی از برجسته‌ترین شوراهاست و درون حوزه علمیه قم برای سیاستگذاری فرهنگی کشور مشورت می‌کنند که این مسائل جز با پیگیری‌های مخبردزفولی انجام نمی‌شد.

وی در پایان گفت: آنجا که قانون نهادینه می‌شود و قرار است تثبیت شود به مراتب سخت‌تر است؛ اسنادی که تصویب شده باید پنج سال یک بار بازبینی و نظارت بر اجرا شود که توقع می‌رود عاملی با توجه به شخصیت علمی که دارد به ظرفیت ها توجه کند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر