۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۴۳۳۱۴
استاندار تهران گفت: برای حذف تمام بخاری‌های گازسوز کلاس‌های درس از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود و تمام تلاش خود را برای برچیده شدن این بخاری‌های غیراستاندارد انجام می‌دهیم.
به گزارش پایداری ملی، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در نشست مشترک با مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران و رؤسای هیأت مدیره مجامع خیرین مدرسه‌ساز شهر و شهرستان‌های تهران، اظهار کرد: امیدوارم با یک همفکری، تعامل و هماهنگی بتوانیم اقدامات خوبی در زمینه فضاهای آموزشی استان تهران داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت مدارس و دانش‌آموزان در کشور خاطرنشان کرد: حوادث ناگواری که از مدارس و گوشه و کنار به گوش انسان می‌رسد، بسیار ناراحت کننده و متأثر کننده است؛ دانش‌آموزان در آینده می‌توانند از سرمایه‌های کشور همانند دکتر حافظی و دیگر مسؤولان باشند.

استاندار تهران ضمن اعلام پیوستن به کمپین کلاس گرم مدرسه امن، تصریح کرد: در راستای استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس و برای حذف تمامی بخاری‌های گازسوز کلاس‌های درس از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود و تمام تلاش خود را برای برچیده شدن این بخاری‌های غیراستاندارد انجام می‌دهیم.

وی گفت: برای حذف بخاری‌های گازسوز از کلاس‌های درس استان تهران، به هر میزان که برای این کار اعتبار نیاز باشد، 50 درصد آن را از محل اعتبارات ملی و 50 درصد دیگر را از اعتبارات استانی و همراهی خیرین مدرسه‌ساز بهره خواهیم برد تا برای همیشه این سیستم‌های گرمایشی نا ایمن جمع‌آوری شوند.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر