۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۴۳۳۰۶
مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی طی دیداری با مدیرکل حراست استان و رییس کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات به بحث و گفتگو پیرامون مباحث پدافند غیرعامل پرداختند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در این دیدار علیرضا کریمی مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی با اشاره به انجام مراحل پایانی مطالعات طرح جامع استان، تاکید داشتند به این طرح باید به صورت یک طرح کاربردی نگریست. ایشان در ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و همکاری های حراست کل در پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل، بر فعالسازی کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید نمودند.

مدیرکل پدافند غیرعامل با اشاره به فعالیت بخش سایبری اداره کل در زمینه انجام بازدیدهای سایبری، همکاری اداره کل حراست استان را در این زمینه خواستار شدند. ایشان همچنین رعایت الزامات پدافند غیرعامل، سطح بندی اماکن و دارایی ها و احصاء آسیب پذیری ها و تهدیدات را از وظایف مهم دستگاه های اجرایی برشمردند.

نشست صمیمی مدیرکل پدافند غیرعامل استان با مدیرکل حراست استان آذربایجان شرقی

عبدالهی مدیرکل حراست استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار ضرورت ماهیت پدافند غیرعامل را با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری خاطر نشان کردند و همکاری پدافند غیرعامل استان و اداره کل حراست استان را در این راستا مهم قلمداد کردند.

عبدالهی در ادامه عملکرد بینظیر اداره کل پدافند غیرعامل استان را در سال جاری، مغتنم شمرده و از پیگیری ها و اقدامات اداره کل تشکر نمودند. ایشان با اشاره به مهم بودن شناسایی آسیب ها، امنیت پایدار را در گرو شناسایی و رفع آسیب پذیری ها و عدم سهل انگاری در حفظ اطلاعات و آمادگی دستگاه ها دانستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر