۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲
کد خبر: ۴۳۲۹۹
نائب رئیس مجلس لبنان:
«ایلی الفرزلی» نائب رئیس مجلس لبنان سرنوشت ناتو عربی را محکوم به شکست دانست و آن را سرپوشی برای ائتلاف کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و اسرائیل برشمرد.

به گزارش پایداری ملی، معاون رئیس مجلس لبنان با بیان اینکه طرح تجزیه و تقسیم سوریه با شکست مواجه شده است، سرنوشت ناتو عربی به عنوان راهبرد جدید دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در منطقه خاورمیانه را محکوم به شکست دانست و آن را سرپوشی برای ائتلاف کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و اسرائیل بیان کرد.

«ایلی الفرزلی» در گفتگو با شبکه خبری المیادین به موضع گیری ضد ایرانی و ضد حزب الله «دیوید هیل» معاون وزیر امور خارجه آمریکا در سفر اخیرش به لبنان اشاره کرد و این اظهارات وی را در چارچوب مواضع واشنگتن، چیز جدیدی ندانست.

معاون رئیس مجلس لبنان با بیان اینکه معادله قدرت در پاسخ به تجاوزات اسرائیل ثابت است، درباره برگزاری اجلاس ضد ایرانی لهستان افزود: واشنگتن به خوبی می داند که مشارکت هر کدام از شخصیت های لبنانی در اجلاس ضد ایرانی لهستان تبعات منفی به همراه خواهد داشت.

الفرزلی در خصوص موضوع سوریه نیز با اشاره به درخواست کردها از دمشق برای حمایت از آنها در برابر حملات احتمالی ترکیه گفت: دمشق به پناهگاه کردها در برابر حملات آنکارا تبدیل شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر