۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۲۵۰
سعید فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان:
با هماهنگی و مشارکت اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و شرکت مدیریت تولید برق اهواز (نیروگاه رامین)، سمینار تخصصی با موضوع تهدیدات پیش روی صنعت برق و رعایت الزامات پدافند غیرعامل برای مقابله با این تهدیدات در سالن همایش نیروگاه رامین برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، با هماهنگی و مشارکت اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و شرکت مدیریت تولید برق اهواز (نیروگاه رامین)، سمینار تخصصی با موضوع تهدیدات پیش روی صنعت برق و رعایت الزامات پدافند غیرعامل برای مقابله با این تهدیدات در سالن همایش نیروگاه رامین برگزار گردید. در این جلسه مدیرعامل شرکت گزارشی از اقدامات و فعالیت های نیروگاه برای حاضرین ارائه داد.

در ادامه سعید فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در ارتباط با نقش دشمن در ایجاد بحران و تهدید در حوزه نفت و گاز و برق و هوشیاری مسئولین ذیربط برای مقابله با اینگونه تهدیدات مطالبی را مطرح کرد. در ادامه نیز توسط آقای بهمئی از اساتید انجمن علمی پدافند غیرعامل استان در قالب پاورپوینت اصول و مفاهیم پدافند غیرعامل و تهدیدات احتمالی پیش رو مراکز صنعتی را برای حاضرین (100 نفر) آموزش داده شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر