۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۴۳۱۰۶
معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور به همراه مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی با امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، امام جمعه تبریز از تلاش و اقدامات اداره کل پدافند غیرعامل در فرهنگ سازی و آشنایی عموم مردم با موضوعات پدافند غیرعامل تشکر نموده و افزودند: امروزه شاهد جا افتادن و توجه به مباحث الزامات پدافند غیرعامل در ادارات و سطح جامعه هستیم.

وی با اشاره به تهدیدات ناشی از خشک شدن دریاچه ارومیه اظهار نمودند: عدم توجه به موضوع خشک شدن دریاچه ارومیه می تواند زندگی 14 میلیون نفر جمعیت استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان را تهدید نماید. ایشان بر ضرورت توجه و اقدام عاجل دولت و متولیان امر در خصوص احیای دریاچه ارومیه تاکید کردند.

سردار حیدری نیز در این دیدار از تعامل و توجه دکتر آل هاشم با مسئولان پدافند غیرعامل استان تشکر نموده و با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص توجه به پدافند غیرعامل در حوزه های نظامی و غیرنظامی، در دیدار اخیر با مسئولان سازمان پدافند غیرعامل کشور، این امر را نشانگر اهمیت پدافند غیرعامل در همه عرصه ها دانسته و از اشراف کامل امام جمعه تبریز به مباحث پدافندی قدردانی کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر