۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۴۳۱۰۵
معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل به همراه علیرضا کریمی مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی از تاسیسات و ایستگاه پمپاژ انتقال آب زرینه رود به تبریز بازدید کردند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سردار حیدری ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی و خالصانه عوامل تصفیه خانه و ایستگاه های پمپاژ خط انتقال مذکور، بر اهمیت رعایت اصول حفاظتی به منظور صیانت و مصون سازی تاسیسات خط انتقال آب تاکید نمودند. ایشان در بخش دیگری در خصوص شرایط نگهداری و استفاده صحیح از مواد گندزادیی در ایستگاه ها و مخازان آب شرب مطالبی بیان کردند.

علیرضا کریمی نیز در این دیدار، ضمن اشاره به اقدامات شرکت آب منطقه ای در راستای اجرای الزامات پدافند غیرعامل و تلاش های شبانه روزی عوامل این شرکت برای استمرار تامین آب قسمت عمده ای از شهر تبریز و شهرهای واقع در مسیر خط انتقال، بر ضرورت اجرای الزامات پیشگیرانه از وقوع تهدیدات با استفاده از ظرفیت های قانونی احکام دائمی و برنامه ششم توسعه کشور تاکید کردند.

مهندس خالقی مدیر تاسیسات بهره برداری خط انتقال آب زرینه رود به تبریز با اشاره به احصاء چالش ها و نیازمندی های تاسیسات خط انتقال آب افزودند راهکارهای عملی برای مشکلات تدوین و در دستور کار قرار گرفته است. ایشان رعایت کامل الزامات پدافند غیرعامل در جهت مصون سازی این تاسیسات را مستلزم توجه ویژه مسئولین استانی و کشوری دانستند و اهتمام همکاران شرکت آب منطقه ای را برای تامین آب سالم شهروندان و برخی مراکز بزرگ صنعتی را اعلام نمودند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر