۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۴۳۰۷۷
تویسرکانی در همایش مدیران بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تحقق تمدن نوین اسلامی را از اهداف نظریه مقاومت دانست.
به گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد رضا تویسرکانی» مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین روز چهارشنبه در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه امسال رهبر معظم انقلاب نظریه مقاومت را تبیین کردند، اظهار داشت: تبلیغ و ترویج نظریه مقاومت در این پیچ تاریخی و حساس از وظایف مهم ما است.

وی با بیان اینکه در قرآن ۱۸ عنوان وجود دارد که نظریه مقاومت از دل این ۱۸ عنوان خارج شده است، گفت: رسیدن به آرمان‌ها و تمدن نوین اسلامی، رفاه و پیشرفت ازجمله اهداف نظریه مقاومت است.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با اشاره به استناد رهبر معظم انقلاب اسلامی به آیات قرآن گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که هزینه سازش با آمریکا بیشتر از هزینه مقاومت است و امیدواران به آمریکا، بیشترین ضربه را از آمریکا خوردند و این عین آیه‌های قرآن است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: «مقاومت» خط روشن خدا در قرآن است و یک تفکر سطحی و میلی نیست.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به مقاومت باید وحدت داشته باشیم، گفت: نیرو‌های انقلابی باید به دنبال وحدت در کشور باشند و وحدت یک راهبرد برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب است.

حجت الاسلام تویسرکانی شرط مقاومت را ایجاد اعتماد و امید در مردم دانست و افزود: امروز دشمن باید در درون ما اقتدار ببیند و اگر به دشمن لبخند بزنیم، صد قدم جلو خواهد آمد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر