۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۴۲۹۵۴
آتش‌نشانان به مدارس می‌روند
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از بازدید کارشناسان آتش نشانی از تجهیزات گرمایشی و امکانات ایمنی مدارس شهر تهران خبر داد.
به گزارش پایداری ملی، درباره اقدامات انجام شده از سوی آتش نشانی در مورد نظارت بر ایمنی مدارس و مهدهای کودک اظهارکرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران هر سال با هماهنگی اداره آموزش و پرورش، پیش از بازگشایی مدارس بازدیدهایی را از تمام مدارس شهر تهران به ویژه قسمت تاسیسات آن ها انجام داده و توصیه های ایمنی لازم را ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست اجرای این طرح از بیش از ۲۵۰۰ مدرسه و مهدکودک در سراسر تهران بازدید ایمنی به عمل آمد، گفت: ۵۰۰۰ نفر ساعت از کارشناسان آتش نشانی در اجرای این طرح مشارکت داشتند.

ملکی با بیان اینکه در ۱۹۰۰ مدرسه نیز دوره های آموزشی برای دانش آموزان، اولیاء و مسئولان مدارس برگزار شده است، اظهارکرد: مرحله بعدی این طرح که شامل بازدید کارشناسان آتش نشانی از تجهیزات  گرمایشی و امکانات ایمنی مدارس است به زودی در سراسر تهران اجرا خواهد شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران  با تاکید بر اینکه مسئولان مدارس باید با دقت نظر و بررسی کامل محیط پیرامون مدارس، موارد ناایمنی مانند چاله، گودال، آسفالت شکسته و... را به شهرداری نواحی اطلاع دهند، گفت: در طول سال تحصیلی کارشناسان سازمان آتش نشانی با مراجعه به مدارس نسبت به ارائه آموزش اصول ایمنی لازم به دانش آموزان در مقاطع مختلف اقدام می کنند.

به گفته ملکی، در سال های اخیر، آتش نشانی با حساسیت بیشتری به ایمنی اماکن آموزشی می پردازد و این مسئله حاکی از آن است که مدیران این حوزه، اهمیت ایمنی را در مدارس به درستی درک کرده و در صدد اجرایی کردن آن هستند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر