۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۴۲۸۲۷
با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان:
اولین سمینار منطقه ای با موضوع توانمند سازی و تاب آوری در بحران با مشارکت و همکاری اداره کل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان، مدیریت بحران استانداری و با محوریت جمعیت هلال احمر استان خوزستان برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، اولین سمینار منطقه ای با موضوع توانمند سازی و تاب آوری در بحران با مشارکت و همکاری اداره کل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان، مدیریت بحران استانداری و با محوریت جمعیت هلال احمر استان خوزستان برگزار گردید.

در این مراسم سعید فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان با اشاره به فعالیت و اهمیت اقدامات پدافند غیرعامل و هم افزایی با اداره کل مدیریت بحران، با هدف مقابله با تهدیدات ناشی از حوادث احتمالی یا تهدیدات نوین دشمن مطالبی را مطرح نمود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان: تاب آوری و توانمندسازی معیار و برآیند هم افزایی دستگاه های ذیربط به منظور صیانت از جان شهروندان در مواجهه با حوادث مخاطره آمیز

وی افزود: هدف اصلی دستگاه های مذکور صیانت از جان مردم و بالا بردن ضریب امنیت فیزیکی تأسیسات و مراکز ثقل می باشد. فیوضی در ادامه گفت: توانمند سازی و تاب آوری زمانی می تواند نتیجه مورد نظر را در پی داشته باشد که دستگاه های ذیربط به درستی و با برنامه ریزی و اقدامات هماهنگ به وظایف سازمانی خود عمل نموده و مسئولین امر همواره تهدیدات احتمالی را پیش بینی و در جهت رفع و یا کاهش آسیب های احتمالی برنامه ریزی چندمرحله ای را طراحی و عملیاتی نمایند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان: تاب آوری و توانمندسازی معیار و برآیند هم افزایی دستگاه های ذیربط به منظور صیانت از جان شهروندان در مواجهه با حوادث مخاطره آمیز

در ادامه سمینار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان و مدیرکل بحران استانداری خوزستان نیز مطالبی مطرح نمودند و سپس از سوی اساتید مربوطه پیرامون موضوع سمینار سخنرانی ایراد شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر