۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۴۲۷۸۷
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری سمنان:
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری سمنان در بازدید از سازمان انتقال خون استان سمنان خاطر نشان کرد : از منظرپدافند غیر عامل سازمان انتقال خون مرکز حیاتی است که برای حیات و سلامت انسان ها تلاش می کندو نقش مهمی در شرایط بحرانی در تأمین نیاز های خونی مردم دارد .
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری سمنان در بازدید از سازمان انتقال خون استان سمنان خاطر نشان کرد : از منظرپدافند غیر عامل سازمان انتقال خون مرکز حیاتی است که برای حیات و سلامت انسان ها تلاش می کندو نقش مهمی در شرایط بحرانی در تأمین  نیاز های خونی مردم دارد .

ایرج  کارخائی  افزود : توجه به اصول مرتبط با حفظ آمادگی و مقابله با تهدیدات از اولویت های اصلی و اهداف پیش بینی شده پدافند غیر عامل می باشد،  که با اجرای مانور  و آموزش های مختلف  می توان ضمن کسب آمادگی بیشتر میزان کارائی دستگاه ها  و بخش های مختلف را  مورد سنجش قرار داد تا در شرایط خطر و بحران اقدامات لازم برای مقابله با تهدیدات را اتخاذ نمود و این مهم باید در دستور کار سازمان انتقال خون نیز قرار بگیرد .

سازمان انتقال خون یک مرکز حیاتی است و نقش مهمی در شرایط بحرانی در تأمین  نیاز های خونی مردم دارد

مدیر کل پدافند غیر عامل با اشاره به فعالیت ارزشمند پرسنل انتقال خون در سلامت و بهداشت جامعه فعالیت آنان را به عنوان خادمین گمنام در حوزه بهداشت و درمان برشمرد که در تأمین خون و فراورده های آن تلاش مضاعفی دارند .

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده در سازمان  انتقال خون افزود : با توجه به این که استان سمنان به عنوان استان معین تهران محسوب می شود بر اهمیت این سازمان  در استان افزوده است و  ایجاد هر گونه خللی در تداوم ارائه خدمات  رسانی سازمان انتقال خون به مردم در شرایط اضطرار و بحران می تواند خسارت جبران ناپذیری برای مردم به بار آورد.

وی در ادامه شرحی از وظایف و اقدامات و تلاش ها  سازمان انقال خون در سطح استان سمنان را بیان داشت و بر فرهنگ سازی اهدا خون به عنوان یک عمل حسنه تأکید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر