۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۴۲۷۷۶
سردار آل اسحاق:
معاون هماهنگ‌کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: ملت قهرمان، شهیدپرور و هوشمند و با بصیرت ایران در روز ۹ دی، یک‌بار دیگر تمام توطئه‌ها را خنثی کردند و پشت سر ولایت ایستادند و بعدازآن حادثه، هرسال جمهوری اسلامی بر اقتدارش افزوده شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،شامگاه یک‌شنبه سردار آل اسحاق، معاون هماهنگ‌کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در شهر خنداب با اشاره به پیروزی انقلاب در هشت سال دفاع مقدس گفت: وظیفه‌داریم که جریانات انقلاب و اهداف والای آن را برای فرزندانمان تبیین کنیم و شیرینی و حلاوت پیروزی انقلاب را به آن‌ها بچشانیم و بگوییم که ملت مظلوم و قهرمان ایران در مقابل زر و زور و تزویر و استکبار شاه با دست‌خالی و به‌تنهایی ایستاد.

آل اسحاق ادامه داد: آن‌هایی که در سال ۵۶ در خیابان‌ها شعار «مرگ بر شاه» گفتند، سلاح یا تجهیزات نظامی نداشتند اما به‌واسطه سلاح ایمان به خدا و اهل‌بیت(ع) پیروز شدند.

وی افزود: قدرتی پشت سر مردم ما بوده و هست و خواهد بود که فوق همه قدرت‌هاست، شهدای انقلاب در خیابان‌ها، کوچه‌ها و پس‌کوچه‌ها با نظامیان رژیم با دست‌خالی جنگیدند اما انقلاب اسلامی با عنایت خدا و باهمت مردم پیروز شد .

آل اسحاق بابیان اینکه امروز در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب هستیم، تصریح کرد: برخی جملات امام خمینی(ره) ارزشمند و تاریخی است که فرمودند؛"این محرم و صفر است که انقلاب را زنده نگه‌داشته است"، "انقلاب ما برگرفته از انقلاب امام حسین(ع) است"

معاون هماهنگ‌کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: وقتی امام خمینی (ره)، مردم زمان خود را با مردم زمان پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع) مقایسه می‌کند به یک جمله می‌رسد و می‌فرماید؛"مردم ما بهتر از ملت حجاز در عصر رسول‌الله (ص) و مردم کوفه در عصر امیرالمؤمنین(ع) هستند. به این مردم باید افتخار کرد و به مردم عزیز تبریک بگوییم، با هر گرایش سیاسی همه مردم ما پیروز هستند.

وی افزود: مردم ما همان مردمانی هستند که ۸ سال مقاومت کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک سرزمین دست دشمن بیافتد. اگر خداوند حمایت خود را از پشت امام خمینی(ره) و انقلاب و مقام معظم رهبری و کشور ایران بردارد، وضع ما از یمن بدتر خواهد شد باوجود همه قدرتمندی‌هایی که داریم عنایت خداست که می‌توانیم ایستادگی کنیم.

آل اسحاق با اشاره به اینکه در ۸ سال دفاع مقدس، شهید زین‌الدین در سن ۱۸ سالگی فرمانده لشکر بود، گفت: رزمندگان ما مگر چه سلاحی داشتند که ۷۰ کشور پشت سر عراق بود و حمایت می‌کردند و همه امکانات را در اختیارشان قرار می‌دادند ولی به‌رغم همه این تجهیزات و توان نظامی دشمن در ۸ سال دفاع مقدس بازهم این جوانان مؤمن و انقلابی ما بودند که به پیروزی رسیدند.

وی رمز پیروزی در هشت سال دفاع مقدس را ایمان به خدا دانست و افزود: رمز پیروزی ملت ما ایمان، اعتقادات و باورهای دینی است، رزمندگان ما دست خدا را در همه عملیات می‌دیدند و بر خدا توکل می‌کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: امروز دشمنان می‌خواهند ایمان را از جوان‌های ما بگیرند، امروز نبرد ما با استکبار در یک عرصه نیست، ولی آنچه باعث خوشحالی و خرسندی است، ایستادگی ملت ما است. خدا اراده کرده ملت ما در مقابل استکبار بایستد و تاریخ‌ساز شود .

آل اسحاق در پایان تصریح کرد: ملت قهرمان، شهیدپرور و هوشمند و با بصیرت ایران در روز ۹ دی، یک‌بار دیگر تمام توطئه‌ها را خنثی کردند و پشت سر ولایت ایستادند و بعدازآن حادثه، هرسال جمهوری اسلامی بر اقتدارش افزوده شد.

وی خاطرنشان کرد: ما باید شکرگزارِ ولایت باشیم؛ ثروتمندترین کشور منطقه ازلحاظ ذخایر هستیم و فرصت‌های زیادی داریم. در حقیقت تحریم ما تحریم خودشان است نمی‌دانند با چه ملتی مقابله می‌کنند ملت ما ایستادگی را ثابت کردند؛ امروز در یک وضعیتی هستند که نیروهای خود را از سوریه خارج می‌کنند ما باید شکرگزار ولایت باشیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر