۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۴۲۷۰۵
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان گفت:آمریکا دچار سرگردانی و نداشتن مدیریت راهبری برای هدایت دنیا شده است، آمریکا می‌داند که مذاکره، شکننده وحدت ماست و مقاومت موجب اتحاد ملت ایران می‌شود.
به گزارش پایداری ملی، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی که صبح امروز(یکشنبه، 9 دی) در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: در تاریخ هر ملتی مقاطع و روزهایی است که آن ملت در اوج شکوه و عظمت خود تاریخ جدیدی می‌سازد.

وی افزود: یوم‌الله به سبب الهی بودن آن، جاودان است. ملت بزرگ ایران در طول چهل سال انقلاب، شکوهمند خویش، پدیده‌های شگفت‌آوری آفریده است‌ که حداقل می‌توان تا 9 آبان 88، 5 یوم‌الله را که در آن ملت بزرگ ایران، آمریکا را شکست داد، نام برد.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اولین یوم‌الله، 22 بهمن 57 بود که ملت توانست ضربتی جبران‌ناپذیر بر سیاست‌های منطقه‌ای و جهانی آمریکا بزند و با سقوط شاه، تمامی محاسبات جهان سلطه را شکست دهد که همچنان زنجیره شکست‌های آن، آمریکا و متحدان او را رنج می‌دهد.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: واقعه عظیم دیگر که برای اولین بار در تاریخ مبارزات علیه آمریکا در دنیا رخ داد، اشغال سفارت آمریکا بود که تیر خلاص به حضور آمریکا در ایران شد و انقلاب بزرگتر از انقلاب اول نام گرفت.

وی افزود: یوم‌الله دیگر، نابودی نیروهای ویژه دلتای آمریکا بود که با مأموریت شن‌های روان، در آتش سوختند و ملت ایران به مدد نصرت الهی نشان داد که این کشور، هنر شکست آمریکا در صحنه‌های مختلف را دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شکست دیگر آمریکا، پیروزی ملت ایران در جنگی نابرابر بود که با صحنه‌گردانی آمریکا علیه ایران ایجاد شد و به برکت نور ولایت، مردم این سرزمین به جبهه‌ها شتافتند و این مملکت را در مقابل شعله‌های آتش تجاوز خارجی حفظ کردند و نشان داد که ملت ایران در برابر قدرت‌های جهانی با صلابت می‌ایستد و هرگز از هیچ قدرتی شکست نمی‌خورد. 

سلامی یادآور شد: یوم‌الله برجسته دیگر که به نام ملت بزرگ ایران تحت رهبری‌های رهبر عزیز، حکیم، جانباز، دشمن‌شناس و مدیر و مدبر که مرکز تدبیر نظام و انقلاب است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نهم دی‌ماه باز هم همچون خورشیدی فروزان بر سپهر افتخارات ملت درخشید.

وی افزود: در آن روز فراموش‌نشدنی تاریخ، ملت عزیز ایران تاریخ جدیدی ساخت و ائتلاف همه قدرت‌های شیطانی که مصمم بودند تا از فرصت فتنه ایجاد شده، نظام را به براندازی برسانند ملت ایران آرزو ائتلاف به هم پیوسته جهانی و دنباله‌های داخل آنها را با هم در گورستان این سرزمین دفن کرد. 

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: فتنه 88 نقطه متراکم توطئه‌هایی بود که قدرت‌های بزرگ برای سیطره مجدد بر ایران اندیشیده بودند، در فتنه 88 دشمن به جای تسخیر سرزمین به دنبال تسخیر فکر و ذهن و باورهای مردم بود.

سردار سلامی تصریح کرد: آمریکا عهدنامه برجام را امضا می‌کند، ولی پس از مدتی از آن خارج می‌شود، این موضوع نشان می‌دهد که آمریکا دچار سرگردانی و نداشتن مدیریت راهبری برای هدایت دنیا شده است، آمریکا می‌داند که مذاکره، شکننده وحدت ماست و مقاومت موجب اتحاد ملت ایران می‌شود؛ آمریکا در برابر ایران هنر شکست خوردن را آموخته است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر