۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۴۲۷۰۳
جلسه توجیهی رابطین دستگاه های اجرایی استان سیستان و بلوچستان در خصوص طرح جامع
جلسه توجیهی رابطین دستگاههای اجرایی در خصوص طرح جامع با حضور مهندس پوربرات معاون فنی ونظامات سازمان پدافند غیرعامل کشور در محل سالن اجتماعات معاونت سیاسی استانداری سیستان و بلوچستان با دعوت از رابطین پدافند غیرعامل دستگاه های استانی برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه توجیهی رابطین دستگاههای اجرایی در خصوص طرح جامع با حضور مهندس پوربرات معاون فنی ونظامات سازمان پدافند غیرعامل در محل سالن اجتماعات معاونت سیاسی استانداری برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور نماینده مجری طرح جامع برگزار گردید ، مهندس پوربرات ضمن تشریح وظایف مجری و مشاور طرح از کلیه دستگاه های اجرایی درخواست نمود تا حداکثر همکاری را در جهت تدوین این طرح با اداراه کل پدافند غیرعامل استان داشته باشند و از طرف دیگر از مجری طرح خواست تا با دقت کامل و با حضور در دستگاه ها به توجیح و تشریح موضوع بپردازند تا خروجی مناسبی حاصل شود.

در ادامه مدیرکل پدافند غیرعامل استان سیستان و بلوچستان اقداماتی همکاری دستگاه های اجرایی استان را مثبت دانسته و عنوان نمود که: رابطین دستگاه های استانی در واقع بازوان توانمند اداره کل پدافند غیرعامل در هر مجموعه می باشند و نیاز است تا نهایت دقت نظر را در راستای تکمیل طرح مذکور با شورای پدافند غیرعامل استان داشته باشند.
جلسه با پرسش و پاسخ رابطین وبرطرف نمودن ابهامات دستگاه های اجرایی به پایان رسید
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر