۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۴۲۶۲۳
فرماندار بافق گفت: یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در طول این چهل سال توسعه خطوط ریلی در کشور است.
گزارش خبرنگار پایداری ملی؛ محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اشاره به دستاورد‌های عظیم انقلاب شکوهمند اسلامی و تزلزل جایگاه استکبار جهانی گفت: آمریکا به علت مواجه شدن با تراز منفی تجاری خود، مجبور شده نیرو‌های مستقر در منطقه خاورمیانه را کاهش دهد و این موضوع برای کشور ما، هم پیمانان و محور مقاومت ارزشمند است.

زاده رحمانی افزود: به گفته برخی از کارشناسان اکنون سیطره تک قطبی بودن استکبار جهانی شکسته شده و ما باید از این فرصت مناسب بیشترین بهره را ببریم.

وی یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی را توسعه صنعت ریلی در کشور بیان کرد و ادامه داد: از بعد از انقلاب اسلامی حدود هشت هزار کیلومتر به خطوط ریلی کشور اضافه شده که این منشا اثرات مثبت و مفیدی برای کشور به ویژه در حوزه پدافندی بوده است.

زاده رحمانی همچنین با اشاره به آمادگی کشور در تمامی زمینه‌ها و حرکت در سمت ایجاد ثبات اقتصادی و سیاسی در مواجه با توطئه دشمنان تصریح کرد: دشمنان در اتفاقات سالجاری از جمله اعتصابات کامیونداران که با سازماندهی برخی از اخلال گران صورت گرفت قصد ضربه به اقتصاد کشور را داشتند که اگر این آمادگی‌ها در کشور ایجاد نشده بود به کشور ضربات سنگین و جبران ناپذیری وارد می‌شد.

سید علی رضا سلیمانی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق نیز در این نشست به تبیین برنامه‌های شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین اقدامات صورت گرفته در این باره پرداخت و افزود: برگزاری جلسات با اقشار مختلف و مسئولان ادارات، جمع آوری نقطه نظرات و پیشنهادات حول برگزاری باشکوه برنامه‌های این ایام، هماهنگی اجرای برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی و همچنین برنامه ریزی گرامیداشت نهم دی ماه از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر