۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۴۲۶۱۷
جلسه تدوین اولیه ضوابط مکان یابی برخی از زیر ساخت ها ی استان سیستان و بلوچستان برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،مرادیان مدیرکل پدافند غیرعامل در جلسه ای با حضور محبی دبیرکمیسیون کالای قاچاق استان در خصوص تدوین اولیه ضوابط مکان یابی برخی از زیر ساخت ها ی استان حضور یافت.

در این جلسه که با حضور دبیر کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق استان و در محل ادره کل پدافند غیر عامل استان سیستان و بلوچستان برگزار گردید محبی دبیر کمیسیون مبارزه با کالای استان مکان یابی مناسب را شرط اول موفقیت یک زیر ساخت عنوان نمود و تاکید کرد که هماهنگی  بین پدافند غیر عامل با سایر رده های اجرایی استان می تواند باعث ارتقاء شاخص های رشد استان و کشور گردد.

در ادامه مهندس مرادیان. مدیر کل و دبیر شورای پدافند غیر عامل استان: پدافند غیر عامل را یکی از عوامل اصلی در موفقیت طرح ها دانست و بیان نمود که یک طرح برای موفقیت مجموعه ای از ملاحظات را می بایست دانسته باشد و پدافند غیر عامل به عنوان یک عامل بالا دستی همواره در کنار کلیه طرح ها و دستگاه های اجرایی استان نقش هم افزا و متعادل کنندگان ایفاء نموده و به هیچ عنوان نمی توان آن را در مکان یا زمان خاص محدود نمود چرا که یک اصل ثابت و پایدار در رشد و بالندگی کشور است.

در این جلسه گام اولیه ی برای تدوین ضوابط مکان یابی برخی از زیر ساخت های استان برداشته شد.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر