۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۴۲۵۹۵
فرماندار خمین:
فرماندار خمین گفت: تمام طرح های مهم و حساس استان باید پیوست پدافند غیرعامل داشته باشند تا در مواقع بحرانی با کمترین آسیب ها مواجهه شود.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، « احمد طهرانی » در نشست پدافند غیرعامل در خمین، افزود: مصون سازی کشور در برابر تهدیدات دشمن از وظایف اصلی پدافند غیرعامل است و برای کاهش آسیب ها تهدیدات باید شناسایی شوند. 

وی با اشاره به اینکه صیانت از سرمایه انسانی هدف اول پدافند غیر عامل است، ادامه داد: مردم و مسئولان باید اصول پدافند غیر عامل را درک کنند و حفاظت از زیرساخت ها و صیانت از جان و مال مردم در پدافند غیر عامل اهمیت دارد. 

فرماندار خمین اظهار داشت: شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بستر مهم تهدید است و دشمن با حملات سایبری قصد ضربه زدن به زیرساخت های حیاتی کشور را دارد. 

طهرانی تاکید کرد: دشمن میدان مبارزه را از جنگ سخت افزاری به جنگ نرم افزاری تغییر داده و تهدید اقتصادی، ملموس ترین راهبرد دشمن در جنگ های نوین است و اقتصاد مقاومتی راهکار این تهدیدها است. 

وی گفت: پدافند غیرعامل تضمین کننده امنیت پایدار و راهی برای ایجاد امنیت و آرامش اقتصادی است. 

فرماندار خمین با اشاره به برگزاری رزمایش های متعدد در طول سال در این شهرستان افزود: هدف از این برنامه ها سنجش آمادگی دستگاه های خدمات رسان در زمان وقوع حوادث است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر