۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۴۲۵۷۸
مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی با اساتید و دانشجویان مهندسی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی تبریز دیدار و به ماموریت های اداره کل پدافند غیرعامل استان اشاره کردند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،در این دیدار مدیر کل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی ضمن اشاره به ساختار و اهداف پدافند غیرعامل، اعلام داشتند: پدافند غیرعامل ماموریت دارد با برآورد تهدیدات، کاهش آسیب پذیری ها و پایدار نمودن استان و ارائه راهکارهای دفاع در برابر تهدیدات، در شرایط بحرانی ناشی از تهدیدات احتمالی دشمن از زیرساخت ها و نهایتا جان مردم حفاظت نماید.

علیرضا کریمی همچنین خواستار همکاری اساتید و دانشجویان در زمینه های آموزشی، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی، تحقیقات و پژوهش های زیستی و ارائه روش های دفع و امحاء پسماندهای عفونی و شیمیایی مراکز درمانی و کارخانجات شده، تاکید نمودند که اداره کل پدافند غیرعامل از ایده ها، طرح ها و پژوهش های مراکز علمی حمایت همه جانبه می کند.

جناب آقای دکتر دهقانزاده نماینده دانشگاه علوم پزشکی نیز با اشاره به وظایف و اهداف دانشگاه، آمادگی اساتید و دانشجویان را جهت همکاری با اداره کل پدافند غیرعامل اعلام نمودند.

در پایان کارشناسان پدافند غیرعامل در حوزه های تخصصی، وظایف و ماموریت های اجرایی خود را تشریح نمودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر