۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۴۲۵۶۰
کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در رزمایش چند منظوره اختلال در سامانه های آب و برق، مشارکت فعال داشتند.
به گزارش پایداری ملی،دبیر ستاد مدیریت بحران شرکت توزیع برق استان با بیان این مطلب گفت: این مانور چند منظوره به همت شورای هماهنگی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق استان برگزار گردید.

حسین مهراندیش اظهارداشت: وقوع سیل در بالادست سدشهید شاهچراغی دامغان و افزایش کدورت آب و آسیب شبکه توزیع برق و ایجاد اختلال انسان ساز در شبکه توزیع برق و ژنراتور شد، به عنوان سناریوی این مانور است.

وی باعنوان این که 18 نفر از نیروهای عملیاتی ، پشتیبانی و ستادی این شرکت با استعداد شش دستگاه خودرو در این برنامه حضور پیدا کرده اند افزود: تیم عملیات اتفاقات برق، پس از اعلام قطع برق توسط پست فوق توزیع ، به محل مراجعه و با قطع جداکننده سرخط، محدوده خاموشی را کوتاه می کند.

وی اضافه کرد: با اعلام فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل مبنی بر ایجاد اختلال و خرابکاری، جلسه مدیریت بحران با حضور مدیران استانی دستگاه های مرتبط در محل سد شهید شاهچراغی تشکیل و پس از تشریح وضعیت موجود، نسبت به اقدام تحت فرماندهی فرماندار شهرستان اقدام می نمایند.

مهندس مهراندیش تصریح کرد: تیم های عملیات اتفاقات و گروه کمکی توزیع برق، سیم پارگی و تعویض پایه آسیب دیده را به انجام رسانده و در زمان هدف ، نسبت به برطرف کردن اختلال و وصل شبکه ورودی سد اقدام عاجل به عمل آورند.

وی یادآور شد: توزیع برق ، آبفای شهری و روستایی ، آب منطقه ای ، برق منطقه ای، شهرداری ، آتش نشانی ، راه و ترابری، اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی ،پلیس راهور،سپاه، فرمانداری دامغان ، اداره کل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران استانداری در این رزمایش مشارکت داشتند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر