۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۴۲۵۰۶
سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در گرامیداشت" 9 دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" پیامی صادر کرد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی سازمان پدافند غیر عامل،سردار جلالی رئیس این سازمان در گرامیداشت" 9 دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر پایه ولایت فقیه که استمرار راه انبیاء و امامان معصوم علیهم السلام و میراث گرانقدر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) می باشد،افتخارات و دستاوردهای عظیم و بی­بدیل داشته است.

در تقویم تاریخ انقلاب اسلامی دوران غرور آفرینی از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس، پیشرفت در عرصه های مختلف و ... ثبت شده است که جزء لاینفک هویت هر ایرانی می باشد و در این میان دشمنان ایران و اسلام پیوسته در تلاش بوده اند که با توطئه های خصمانه مسیر رشد و توسعه ملت ایران را ناهموار کنند.

حماسه 9 دی، روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است كه اوج بصیرت،‌ اقتدار و غیرت دینی مردم در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و عظمت ملت ایران را بیش از پیش در نگاه جهانیان برجسته‌ و حضور و مشارکت در جهت دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن را به نمایش گذاشت،حسب بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) «نهم دی ۸۸، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود

یوم الله 9 دی ماه سرآغاز فصل جدیدی در تعمیق پیوند امت اسلامی با آرمان های حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و بیعت مجدد با رهبر عزیز انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بود و ملتی که جمهوری اسلامی را از اصل ولایت فقیه جدایی ناپذیر دانسته ، توهین به نماد های عاشورایی و اصل ولایت فقیه را هرگز تحمل نخواهد کرد. امت مسلمان ایران در 9 دی در تجمع بزرگ عاشورایی خود یک بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه­ های جبهه باطل به نمایش گذاشتند و ناامیدی را در قلب سیاه سران استکبار کاشتند. پیام 9 دی این بود که: ای مستکبران عالم چنانچه تصور کرده­اید با جنگ نرم و اردو کشی خیابانی می توانید مردم مقاوم ایران اسلامی را از صراط مستقیم انقلاب اسلامی منحرف کنید در تصور باطل هستید و هرگز به این قصد شوم نخواهید رسید.

بی تردید تاکید ملت ولایتمدار ایران اسلامی بر تعمیق پیوند ناگسستنی و محکم میان ملت و ولایت در خلق حماسه 9 دی از جمله درخشان ترین روزهای حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود که از نظر میزان اهمیت تنها با پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 قابل قیاس است، ضمن گرامیداشت این حماسه عظیم، این روز را به همه مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی تبریک عرض نموده ، توفیقات روز افزون ملت ایران را در سایه عنایات امام عصر (عج) و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری از خداوند سبحان خواستارم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر