۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۴۲۴۱۰
دبیر کارگروه پدافند غیرعامل کرمانشاه
دبیر کارگروه پدافند غیرعامل کرمانشاه گفت: دسترسی به داده‌های اطلاعاتی، شناسایی دقیق تهدیدات و نقاط آسیب‌پذیر یک ضرورت برای اجرای پدافند غیرعامل است.
به گزارش پایداری ملی، علی نظری دبیر کارگروه پدافند غیرعامل کرمانشاه گفت: توجه ویژه به زیرساخت‌ها و نیروی انسانی متخصص به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم و اصلی پدافند غیرعامل، امری ضروری است.

نظری افزود:برگزاری نشست‌ها برای اندیشیدن در خصوص سازوکار‌های پیش از وقوع رویداد‌های طبیعی مانند سیل و زلزله یا تهاجمات نظامی برای حفظ همه امکاناتی که استان از حیث اقتصادی، عمرانی، نظامی، زیربنایی و ساختاری دارد از مهمترین بخش‌های پدافند غیر عامل است
وی خاطر نشان کرد: سازمان‌ها برافزایش خطرات زیست‌محیطی، تحریم‌های اقتصادی، تهدیدات فرامرزی و ضرورت بررسی وضعیت اجتماعی، اقتصادی و تجهیزات امکانات موجود، ارتقاء ضریب امنیت محیطی، آموزش‌های خاص و آموزش‌های همگانی و افزایش سطح آگاهی‌های کارکنان، مدیران و اقشار مختلف مردم تاکید داشته باشند.

نظری با اشاره به لزوم دسترسی به اطلاعات و داده‌های اطلاعاتی درزمینه پدافند غیرعامل، شناسایی دقیق تهدیدات و نقاط آسیب‌پذیر درروش‌های برخورد با آن‌ها را یک ضرورت تمام دانست و بر حفظ آمادگی این نیرو‌ها تأکید کرد.

وی گفت: ما خطرات فزاینده را که به اشکال مختلف در کمین کشورمان احساس می‌کنیم و لذا بحث شناسایی این تهدیدات، برای مدیران دستگاه‌های اجرایی بایستی بسیار مهم تلقی و در این موارد اهتمام و امکانات خود را به‌کارگیرند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر