۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۴۲۳۹۳
سردار پاکپور خبر داد؛
فرمانده نیروی زمینی سپاه با اعلام خبر برگزاری رزمایش «پیامبر اعظم ۱۲» در جزیره قشم، گفت: اگر کشوری بخواهد تهدید کند ما سراسر تهاجم و حمله می شویم.

به گزارش مهر سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در نشست خبری رزمایش «پیامبر اعظم ۱۲»که قرار است در منطقه جزیره قشم برگزار شود، اظهار داشت: رزمایش پیامبر اعظم ۱۲ از سلسله رزمایش های نیروی زمینی سپاه است که در آذر و دی ماه در جزیره قشم برپا می شود.

وی ادامه داد: یگان های واکنش سریع، هوانیروز، واحد های تخریب و رزمی، موشک های میان برد و یگان منطقه سوم دریایی در این رزمایش حضور دارند. این رزمایش از تهران آغاز و تا این منطقه ادامه پیدا کرده است و همه طرح های پیش بینی شده به بهترین شکل انجام گرفته است.

سردار پاکپور گفت: مراحل مختلف رزمایش به خوبی تا این لحظه صورت گرفته و اساس این رزمایش آبی، خاکی است که یکی از پیشرفته ترین نوع آزمایشات است.

وی راهبرد نظامی ایران را دفاعی دانست و گفت: اصل راهبرد نظامی ایران دفاعی است و تا بحال به هیچ کشوری تهاجم نکرده و برای هیچ کشوری تهدید نیست اما اگر کشوری بخواهد تهدید کند ما سراسر تهاجم و حمله می شویم، این رزمایش هم برای آموزش و تمرین نیرو هاست.

وی ادامه داد: ما همواره آمادگی خود را به نمایش دشمن می گذاریم تا دچار اشتباه محاسباتی نشوند، به دشمنان اعلام می کنیم که هیچ گاه در مقابل تهدیدات نمی ایستیم و با راهبرد تهاجمی پاسخ آنها را خواهیم داد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر