۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۴۲۳۴۷
معاون استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس از ایجاد بارانداز و انبار ذخیره استراتژیک نهاده‌های کشاورزی و دامی در این شهرستان خبر داد و گفت: احداث این انبار استراتژیک در راستای تحقق پدافند غیرعامل و استفاده از ظرفیت ریلی انجام می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،سیدمهدی طلایی‌‌مقدم با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این بارانداز پیرو پیشنهاد جهاد کشاورزی شهرستان طبس در سفر اخیر وزیر جهاد کشاورزی به این شهرستان و مکاتبات و پیگیری‌های صورت گرفته ایجاد می‌شود.

وی گفت: در این رابطه در روز سه شنبه 27 آذر با سرمایه‌گذار احداث بارانداز و انبار استراتژیک و نهاده‌های کشاورزی و دامی شهرستان طبس  دیدار داشتیم و گزارشی از اقدامات صورت گرفته و عملیات اجرایی این پروژه ارائه شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس بیان کرد: در این دیدار مطرح شد با توجه به زیرساخت‌های ریلی و هوایی شهرستان و همچنین قرار گرفتن طبس در پنج راه مواصلاتی مرکز و شرق کشور همچنین وسعت و پراکندگی استان و از طرفی بعد مساحت قابل ملاحظه استان تا مراکز استان‌های هم جوار و وجود شبکه ریلی که خود می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش مشکلات حمل و نقل و هزینه‌های تبعی نهادها داشته باشد لزوم احداث انبار استراتژیک نهاده‌های کشاورزی و دامی و ایجاد بار اندار کالاها را در طبس  توجیه پذیر می‌کند.

طلایی‌مقدم افزود: احداث این انبار استراتژیک در راستای تحقق پدافند غیرعامل، استفاده از ظرفیت ریلی در کنار شبکه جاده‌ای و همچنین ذخیره مناسب نهاده‌های مورد نیاز استان در شهرستان طبس صورت می‌گیرد و این مهم می‌تواند نهاده‌های مورد نیاز استان و شهرهای مجاور را برای واحد‌های تولیدی دام و طیور تأمین کند.

وی اظهار داشت: آمادگی هرگونه همکاری و حمایت از سرمایه‌گذار این طرح در بحث واگذاری زمین، زیرساخت‌ها و ماشین آلات را داریم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر