۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۴۲۲۷۷
مدیرکل پدافند غیر عامل لرستان مطرح کرد؛
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری لرستان، از جذب بیش از پنج میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های حوزه پدافند غیرعامل این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، علی سیف ظهر سه شنبه در جلسه پدافند غیر عامل شهرستان بروجرد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه پدافند غیرعامل متاسفانه آنچه در سطح شهرستان مشاهده می شود عدم وجود چندین راهکار در زمان بحران است.

وی با بیان اینکه این معضل در سطح دستگاه های خدمات رسان اصلی هم وجود دارد، افزود: یکی از برنامه هایی که در راس امور پدافند غیرعامل است خرید دیزل ژنداتور برای دستگاه هایی است که توان تامین برق خود را ندارند.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری لرستان، تصریح کرد: همچنین باید تلاش کنیم طرح جامع پدافند غیرعامل در شهرداری ها نوشته شود و در این زمینه حتی ۵۰ درصد از اعتبارات را تامین کرده ایم اما جذب نشد.

سیف، گفت: در سال ۹۶ در کل استان ۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان در حوزه پدافند غیرعامل جذب و پروژه های خوبی هم ایجاد شد.

وی با بیان اینکه در سطح بروجرد ۲۷ زیرساخت داریم که جزء زیرساخت های حساس و مهم هستند، افزود: هدف استخراج سناریوی مقابله با تهدید است، ما مدیرانی داریم که توانایی مقابله و فرماندهی هنگام بحران را ندارند به طوری که افزایش خسارت در مواقع بحران به دلیل عدم مدیریت فرماندهی است و اگر مدیریت اعمال شود خسارات کاهش پیدا می کند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر