۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۴۲۲۷۳
فرماندار بیرجند تأکید کرد:
ناصری با انتقاد از وجود زمین ها و اماکن مخروبه در شهر بیرجند گفت: صاحبان این اماکن و زمین ها چه حقیقی و چه حقوقی باید نسبت به بهسازی آن اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، علی ناصری صبح سه شنبه در شورای اداری شهرستان بیرجند اظهار کرد: بحث پدافند سایبری و امنیت سایبری در دستگاه های اداری باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

فرماندار بیرجند بیان کرد: در زمینه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی تا کنون در شهرستان بیرجند ۴۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دستور پرداخت و تکمیل پرداخت برای ۱۲۴ طرح داشته ایم.

ناصری ادامه داد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اطلاع رسانی فعالیت ها و خدمات مورد توجه جدی قرار گیرد و همچنین نسبت به تسریع اتمام پروژه های نیمه تمام اقدام شود.

وی در زمینه پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر در شهرستان بیرجند افزود: برای افتتاح در دهه فجر پروژه هایی که تکمیل نهایی نشده و قابلیت افتتاح ندارند حذف می شوند.

فرماندار بیرجند با اشاره به آغاز فصل زمستان گفت: دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان باید پیش بینی لازم برای کمک و خدمت رسانی به مردم در فصل زمستان به ویژه در مواقعی چون یخبندان در مسیرها و جاده ها را داشته باشند.

ناصری همچنین با انتقاد از وجود زمین ها و اماکن مخروبه در شهر بیرجند اظهار کرد: این وضعیت چهره شهر را نازیبا کرده و صاحبان این اماکن و زمین ها چه حقیقی و چه حقوقی  باید نسبت به بهسازی آن  اقدام کنند.

وی بیان کرد: دشمن در زمینه برجسته کردن نقص ها کم نمی گذارد و از این جهت کارمندان و مدیران باید نهایت تلاش خود را برای  رفع مشکلات مردم داشته باشند.

فرماندار بیرجند ادامه داد:  افزایش قیمت برخی از کالاها ربطی بالا و پایین رفتن دلار و ارز در کشور نداشته و باید با نظارت بیشتر و برخورد با مقصران واقعی وضعیت بازار را بهبود بخشید.

وی با انتقاد از راه و شهرسازی در زمین واگذاری زمین برای انتقال صنوف آلاینده یاداور شد: امیدواریم  این مشکل تا دهه فجر سال جاری لز سوی اداره مربوطه حل شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر