۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۴۲۱۸۰
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت:
امامی گفت: توسعه صادرات و تولید آب معدنی، بهینه سازی تولید، بررسی فرصت ها و چالش‌های پیش روی این صنعت، استفاده بهینه و پایدار فرصت ها، تاکید بر مسائل زیست محیطی و آمایش سرزمین و پدافند غیرعامل از مهمترین برنامه های اجرایی جهت توسعه صنعت آب معدنی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سید نعیم امامی افزود:هم‌اکنون این استان ظرفیت تولید و بسته‌بندی سالانه یک میلیاردلیتر آب معدنی را دارد.

وی تاکیدکرد: 13 واحد آب معدنی در استان وجود دارد که 50 درصد آنها فعالند و 21طرح بسته‌بندی آب معدنی استان چهارمحال‌وبختیاری نیز در دست ساخت است.

امامی گفت:ظرفیت بالای سرمایه گذاری دربخش بسته‌بندی آب معدنی، منجر به ایجاد نخستین شهرک تخصصی آب معدنی کشور در استان چهارمحال و بختیاری شده است.

امامی گفت: توسعه صادرات و تولید آب معدنی، بهینه سازی تولید، بررسی فرصتها و چالش‌های پیش روی این صنعت، استفاده بهینه و پایدار فرصت ها، تاکید بر مسائل زیست محیطی و آمایش سرزمین و پدافند غیرعامل از مهمترین برنامه های اجرایی جهت توسعه صنعت آب معدنی خواهد بود.

وی افزود: این برنامه ها شامل فرصتهاوچالش‌های فضای کسب و کار ایده آل در تولید و صادرات آبهای معدنی، بهینه سازی تولید، عرضه و صنعت بسته‌بندی آبهای معدنی و آشامیدنی، تولید، بهره‌برداری، نگهداری و حمل و نقل در واحدهای بسته‌بندی آب معدنی است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر