۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۴۲۱۶۶
اولین جلسه شورای پدافند زیستی استان خوزستان با حضور رؤسای کارگروه های 8گانه، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در سالن جلسات استاندار برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،اولین جلسه شورای پدافند زیستی استان خوزستان با حضور رؤسای کارگروه های 8گانه، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در سالن جلسات استاندار برگزار گردید.

در این جلسه سعید فیوضی مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری، با توجه به نوپا بودن این قرارگاه در استان به تبیین اهداف، دستورالعمل اجرایی و کارکرد قرارگاه پدافند زیستی پرداخت. وی با اشاره به وجود مرزهای زمینی و هوایی گسترده استان و همچنین وجود تروریسم در منطقه و به تبع آن تهدیدات بیوتروریستی و زیستی و شرایط ویژه استان خوزستان که در صورت وقوع ممکن است موجب تخریب سرمایه های انسانی و زیستی استان شود، به الزام و اهمیت وجود این قرارگاه در استان پرداخت.

در این جلسه احکام رؤسای کارگروه های قرارگاه پدافند زیستی استان توسط قدرت دهقان معاون امنیتی و انتظامی استانداری به ایشان اهدا شد. دهقان در ادامه بر اهمیت استمرار فعالیت این قرارگاه در استان و پیگیری و تعامل مستمر تمامی کارگروه ها تأکید کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر