۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۴۲۰۷۴
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لنجان گفت: با برنامه ریزی، هماهنگی ، انسجام و تدوین طرح جامع پدافند غیر عامل می توان اقدامات مطلوبی را در زمینه بهداشت و درمان، سوخت و انرژی، بحران آب و قطعی برق و مواردی که نیاز روزانه مردم است، داشته باشیم.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان لنجان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور دیگر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

ضرورت برنامه ریزی و تدوین طرح جامع پدافند غیر عامل برای برطرف ساختن نیازهای مردم

معاون فرماندار به اقدامات دشمنان اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی با توجه به تلاش دشمنان برای آسیب زدن به کشور موضوع پدافند غیر عامل بیش از گذشته حائز اهمیت است و باید با دقت و حساسیت بیشتری به آن پرداخته شود و اگر برنامه ریزی مناسبی در زمینه کاهش آسیب پذیری در جامعه و در حوزه های مختلف صورت نگیرد، مشکلات جبران ناپذیری در زمینه های مختلف به وجود خواهد آمد. لذا هم افزایی و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل، ضروری می باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گفت: با برنامه ریزی، هماهنگی ، انسجام و تدوین طرح جامع پدافند غیر عامل می توان اقدامات مطلوبی را در زمینه بهداشت و درمان، سوخت و انرژی، بحران آب و قطعی برق و مواردی که نیاز روزانه مردم است، داشته باشیم. 

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر