۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۴۲۰۰۶
در این جلسه که در راستای ایجاد هماهنگی بین حوزه های اقتصادی و پدافند غیر عامل برگزار گردید. مهندس مرادیان با مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری در خصوص تسهیل روند سرمایه گذاری در استان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،برگزاری جلسه مشترک با حضور مدیر کل و دبیر شورای پدافند غیر عامل استان سیستان و بلوچستان و مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری

در این جلسه که در راستای ایجاد هماهنگی بین حوزه های اقتصادی و پدافند غیر عامل برگزار گردید. مهندس مرادیان مدیر کل و دبیر شورای پدافند غیر عامل استان با اشاره به نقش دستگاه های اجرایی استان به ویژه بخش های حاکمیتی در تدوین و اجرای سیاست های مقابله با جنگ اقتصادی امادگی مجموعه پدافند غیر عامل را به منظور همکاری در تسهیل روند جذب سرمایه گذاری در استان اعلام نمود.

در ادامه سرکار خانم دکتر زنگنه مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری بیان نمودند که این استان ،یک پتانسیل پر توان در راستای توسعه اقتصادی در کشور بوده و ارتقاء سطح همکاری های بین بخشی می تواند موجب کاهش چالش های سرمایه گذاری و افزایش تمایل سرمایه گذاران به حضور در استان گردد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر