۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۴۱۹۷۴
وزیر اطلاعات؛
وزیر اطلاعات گفت: حراست ها دیدگان تیزبین امنیت و سلامت دستگاه های جمهوری اسلامی ایران هستند و نقش آنها در تأمین امنیت و سلامت و پیشگیری از فساد برجسته است.
حراست ها دیدگان تیزبین امنیت و سلامت دستگاه ها هستندبه گزارش پایداری ملی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی امروز، دوشنبه در شصت و نهمین همایش مدیران و معاونین مراکز و دفاتر حراست وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادها، با قدردانی از حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در این همایش، اظهار داشت: حراست ها دیدگان تیزبین امنیت و سلامت دستگاه های جمهوری اسلامی ایران هستند و نقش آنها در تأمین امنیت و سلامت و پیشگیری از فساد در دستگاه ها مؤثر است.

علوی با تاکید بر هماهنگی و ارتقاء روند امور در حراست کل کشور افزود: امروزه تهدیدها علیه امنیت و سلامت دستگاه ها به تهدیدهای سخت و نرم و پیچیده تبدیل شده است و شاکله ی نظام اداری نیازمند پدافند در بخش سخت افزار و نرم افزار است که بار سنگین آن به دوش حراست کل است.

وزیر اطلاعات بیان کرد: کار متمرکز و خوبی با هماهنگی وزارت اطلاعات در این زمینه انجام شد تا گلوگاه ها در جهت سلامت دستگاه ها شناسایی شود و باید مقابله نیز با تکیه بر عقلانیت، راه کارها شناسایی و انجام شود.

علوی ادامه داد: تلاش حراست ها برای مقابله و پیشگیری است و امنیت و سلامت دستگاه ها علاوه بر مهارت، نیاز به حرکت بر اساس علم و دانش پایه بودن است.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: برای افزایش دانش و مهارت های حراستی صیانتی، علاوه بر برگزاری کارگاه های آموزشی و پودمانی برای حراست ها هماهنگی لازم برای دوره های دانشگاهی در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی نیز در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام /
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر