۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۴۱۹۴۱
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت:وجود فرودگاه کاشان به عنوان پدافند غیرعامل برای استان نیز یک ضرورت است زیرا برخی استان‌ها چندین فرودگاه دارند اما استان اصفهان صرفاً یک فرودگاه دارد. ضروری می نماید.
وجود فرودگاه کاشان به عنوان پدافند غیرعامل برای استان نیز یک ضرورت استبه گزارش پایداری ملی، سید جواد ساداتی نژاد در نشستی با خبرنگاران افزود: درخواست و ضرورت راه اندازی فرودگاه کاشان به استانداری اصفهان ارائه شده و با معاون اقتصادی استاندار نیز گفت و گو هایی انجام و حتی قول تامین اعتبار نیز داده شد.

وی با اشاره به اهمیت فرودگاه کاشان برای مردم این منطقه و استان بیان کرد: برخی نقاط حتی دارای پنج فرودگاه هستند اما استان بزرگ و پهناوری مانند اصفهان تنها یک فرودگاه دارد و اگر اتفاقی برای آن رخ دهد، فرودگاهی جایگزین نداریم.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس عنوان کرد: شهرداری کاشان برای راه اندازی فرودگاه بسیار تلاش کرد اما هم اکنون تامین هزینه نگهداری آن برای شهرداری دشوار شده است.

وی اضافه کرد: بر این باور هستیم که تا زمان واگذاری فرودگاه کاشان به شرکت فرودگاه های کشور، باید استانداری اصفهان آن را به عنوان یک فرودگاه پدافند غیرعامل کمک کند.

ساداتی نژاد تصریح کرد: فرودگاه کاشان در شرایط کنونی تنها به یک سرمایه گذار نیاز دارد تا موضوع پروازها در آن ادامه یابد.
وی یادآور شد: گفت و گوهایی با برخی شرکت ها در این زمینه صورت گرفته اما تا کنون به نتیجه نرسیده است.

طرح راه اندازی فرودگاه کاشان در زمینی با وسعت نزدیک به 800 هکتار سال 74 آغاز و پس از 2 دهه وقفه در نهایت شهرداری به عنوان بهره بردار برای تکمیل عملیات عمرانی آن وارد عمل شد.

این فرودگاه که از حدود تیرماه سال جاری پروازهایش به حالت تعطیل درآمده، در فاصله 10 کیلومتری جنوب شرقی کاشان قرار دارد.
کاشان با جمعیت افزون بر 365 هزار نفر در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.


انتهای پیام/

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر