۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۴۱۸۰۶
مدیرکل شیلات خوزستان:
مدیرکل شیلات خوزستان عنوان کرد: با توجه به اینکه مسئولیت های شیلات در پدافند غیرعامل برجسته می شود، با هماهنگی اداره کل پدافند غیرعامل خوزستان و هم‌افزایی با سایر دستگاه‌های اجرایی آمادگی کامل برای انجام وظایف پدافندی غیرعامل و مدیریت تهدیدهای زیستی مربوط به خود را داریم.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،نبی الله خون میرزایی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پروژه ۵۰۰ هکتاری پرورش میگو جهاد نصر میثاق آماده کلنگ زنی است.

وی افزود: پروژه ۵۳۰ هکتاری اتحادیه آبزی گستران نیز درحال دریافت مجوز است و امسال ۶ هزار هکتار دیگر از اراضی شهرستان هندیجان را برای احداث پرورش میگو مورد مطالعات تکمیلی قرار می دهیم.

مدیرکل شیلات خوزستان تصریح کرد: از استقلال به عنوان یکی از شعارهای کلیدی  انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف تعریف می‌شود که یکی از شاخص های آن حوزه غذایی است و قدم نخست در استقلال غذایی، حفظ و صیانت از دارایی ها و توانمندی های موجود در تولید غذای کشور است.

خون میرزایی عنوان کرد: با توجه به اینکه مسئولیت های شیلات در پدافند غیرعامل برجسته می شود، با هماهنگی اداره کل پدافند غیرعامل خوزستان و هم‌افزایی با سایر دستگاه‌های اجرایی آمادگی کامل برای انجام وظایف پدافندی غیرعامل و مدیریت تهدیدهای زیستی مربوط به خود را داریم.

وی بیان کرد: امروز وظیفه ما تقویت امید و خودباوری، صیانت و افزایش تولید و اشتغال در حوزه های مختلف شیلاتی است.

مدیرکل شیلات خوزستان در پایان گفت: برنامه هایی مبتنی بر حفظ اشتغال صیادی و افزایش اشتغال در آبزی پروری با تمرکز بر پرورش میگو و ماهیان دریایی  برای شهرستان هندیجان تدارک دیده ایم که امسال بعضی از آنها را کلنگ زنی می کنیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر