۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۴۱۸۰۰
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز یک بمب در ورودی مقر نیروی انتظامی چابهار منفجر شد که در این حادثه 2 تن شهید و ۳ تن زخمی شدند.

به گزارش پایداری؛ صبح امروز یک بمب در ورودی مقر نیروی انتظامی چابهار منفجر شد. این حادثه بر اثر انفجار یک دستگاه وانت در محل مقر نیروی انتظامی چابهار اتفاق افتاده است.

در این راستا محمد هادی مرعشی معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در گفت و گو با فارس، اظهار کرد: دقایقی قبل صدای انفجار بمب در یکی از خیابان های چابهار شنیده شد که بلافاصله نیروهای امنیتی و امدادی در محل مستقر شدند.

جزئیات حادثه انفجار بمب در چابهار/  ۲ نفر شهید و  ۳ تن زخمی شدند

وی افزود: این بمب که در داخل یک خودرو کارگذاری شده بود سبب مجروحیت چند نفر از هم وطنانمان شده است.

مرعشی درباره جزئیات این حادثه گفت: یک خودرو قصد داشت با عملیات انتحاری وارد مقر نیروی انتظامی در چابهار شود که با مقاومت نیروهای انتظامی مواجه شده و در  نهایت خودرو بمب گذاری شده منفجر و دو تن از پرسنل نیروهای انتظامی به شهادت رسیدند.

او ادامه داد: در این حادثه  دوتن از هموطنان  شهادت ر سیدندو 3 نفر از مردم عادی که به شدت زخمی شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

جزئیات حادثه انفجار بمب در چابهار/  ۲ نفر شهید و  ۳ تن زخمی شدند

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت:‌ تاکنون هیچ گروهکی مسئولیت این حادثه تروریستی را به عهده نگرفته است.


در این حادثه ستوان دوم داریوش رنجبر و سرباز وظیفه ناصر درزاده به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

منابع محلی  از شهید شدن حداقل 3 تن  و زخمی شدن چندین نفر خبر داده‌اند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر