۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۴۱۷۹۶
درراستای اجرای ابلاغیه وزارت کشور وسازمان پدافندغیرعامل درخصوص رزمایش های عملیاتی مصوب1397
صبح امروز به منظور ارتقاء آمادگی و هماهنگی دستگاههای امنیتی، انتظامی و امدادی، رزمایش مقابله با حمله تروریستی در ساختمان شماره یک استانداری گلستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، صبح امروز به منظور ارتقاء آمادگی و هماهنگی دستگاههای امنیتی، انتظامی و امدادی، رزمایش مقابله با حمله تروریستی در ساختمان شماره یک استانداری گلستان برگزار شد. این رزمایش با برنامه ریزی  و پیگیری اداره کل پدافند غیر عامل استانداری گلستان در راستای ابلاغیه وزارت کشور و سازمان پدافند غیرعامل درخصوص برگزاری رزمایش های عملیاتی مصوب سال 97 در سطح استان ها و با همکاری یگان امداد فرماندهی انتظامی گرگان و نیروی نوپو یگان ویژه انتظامی گلستان و دستگاههای امدادی همچون هلال احمر استان، مرکز فوریت‌های پزشکی 115 استان، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان، و دیگر دستگاه‌های امدادی که مشارکت داشتند، برگزار شد.

رزمایش مقابله با حمله تروریستی در ساختمان استانداری گلستان برگزار شد+ تصاویر

در این رزمایش سه ترویست فرضی پس از ورود به ساختمان استانداری گلستان از ضلع جنوبی مجموعه، اقدام به انفجار و آتش سوزی و گروگان گیری کرده و وارد ساختمان استانداری شدند که با ورود نیروهای یگان امدادی و نوپو یگان ویژه دو نفر از تروریست های فرضی به هلاکت رسیده و یک نفر هم دستگیر شد. در این رزمایش علاوه بر اقدامات نیروی انتظامی، اقدامات پدافند غیرعاملی اعم از اختفاء و قفل نمودن درب اتاق ها توسط کارکنان، خروج اضطراری کارکنان استانداری، اتاق مانیتورینگ و رصد عملیات و... نیز صورت گرفت.


رزمایش مقابله با حمله تروریستی در ساختمان استانداری گلستان برگزار شد+ تصاویر
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر