۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۴۱۷۹۱
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سعی می‌کنیم با ارائه پیشنهادات و تعامل با دولت بودجه دفاعی کشور در سال ۹۸ افزایش پیدا کند.
سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مطرح شدن شائبه‌هایی مبنی بر امکان کاهش بودجه دفاعی در لایحه بودجه ۹۸ اظهار داشت: ما هنوز بودجه سال آینده را دریافت نکرده‌ایم، اما طبق روال سال‌های گذشته، دولت سعی می‌کند حداقل‌ها را در حوزه دفاعی در نظر گیرد، اما متأسفانه دولت در تخصیص بودجه توجه چندانی به افزایش بنیه دفاعی کشور ندارد.

وی با اشاره به اینکه البته کمیسیون امنیت ملی مجلس همواره به انحای مختلف این مسئله را جبران می‌کند، افزود: کمیسیون امنیت ملی قطعاً پیشنهاداتی را برای افزایش بودجه دفاعی و تقویت بنیه دفاعی کشور ارائه می‌دهد که اغلب این پیشنهادات در کمیسیون تلفیق به تصویب می‌رسد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: قطعاً در بررسی بودجه سال آینده، شرایط کشور به ویژه در زمینه دفاعی در نظر گرفته می‌شود و با ارائه پیشنهادات و تعامل با دولت، سعی می‌کنیم بودجه این بخش افزایش پیدا کند.

نقوی حسینی با تأکید بر ضرورت رسیدگی به پرسنل دفاعی کشور خاطرنشان کرد: همچنین بازنشستگان نیرو‌های مسلح چندین سال است که انتظار همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را مطرح می‌کنند که این مسئله علی‌رغم مصوبات سال‌های گذشته مجلس عملیاتی نشده است که این مسئله را هم مورد پیگیری جدی قرار می‌دهیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر