۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۴۱۷۸۵
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی هر چه بهتر با مسایل و موضوعات روز حفاظت از اطلاعات و امنیت و جزء برنامه‌های سازمان در بحث پدافند غیر عامل عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،صادق قادری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: در راستای ارتقای سطح کیفی مهارت‌های شغلی و حفاظت از اطلاعات سازمان و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته توسط واحد آموزش و با همکاری اداره حراست سازمان دوره آموزشی ۲۰ ساعته تحت عنوان امنیت و حفاظت اطلاعات برای روسای پرسنل اداری جنوب استان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی هر چه بهتر با مسایل و موضوعات روز حفاظت از اطلاعات و امنیت و جزء برنامه‌های سازمان در بحث پدافند غیر عامل عنوان کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت:: مهمترین نیاز امروز حوزه کاری دانش افزایی وارتقاء سطح معلومات کارشناسان مربوطه دانست و تصریح کرد: واحد آموزش سازمان درصدد است برای ارتقاء دانش مسئولان و کارشناسان دوره‌های مختلف آموزشی را برگزارنماید.

قادری افزود: مدرس این دوره آموزشی آقای رشادت مسوول حراست سازمان متبوع بوده و در پایان دوره برای شرکت کنندگان و قبول شدگان در آزمون پایانی گواهینامه آموزشی مرتبط صادر خواهد شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر