۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۴۱۷۷۳
سرپرست شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی
سرپرست شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: سامانه مانیتورینگ پایش تاسیسات آب شرب در حوزه پدافند کالبدی در ۴۵ شهر این استان فعال است.
به گزارش پایداری ملی، عباس مهری افزود: در حوزه پدافند غیرعامل اقدامات مختلف انجام شده است که خرید تجهیزات و ساخت آزمایشگاه بیوتکنولوژی، ارتقای آزمایشگاه های استان و برگزاری مانور زیستی آب در چهار شهر از جمله این اقدامات است.

وی اظهار داشت: ۷۳ شهر با ۷۲۲ هزار مشترک زیرپوشش بخش آب این شرکت هستند و ۵۱۶ هزار نفر در قالب ۲۰۱ هزار و ۷۷۱ مشترک در هفت شهر زیرپوشش شبکه جمع آوری فاضلاب هستند. وی با تاکید بر اینکه کاهش کمی و کیفی آب و کمبود اعتبارات عمرانی از مشکلات تامین آب استان است، گفت: تابستان امسال ۳۰ شهر استان با تنش آبی مواجه بود که بدون قطع و نوبت بندی آب از این شرایط عبور کردیم.

مهری افزود: پیش بینی می شود تابستان آینده نیز ۳۲ شهر با تنش آبی مواجه باشند که تلاش شبانه روزی برای تامین آب شرب مشترکان در زمان اوج مصرف در دستور کار قرار گرفته است. وی اظهار داشت: ماموریت شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی، آبرسانی و اجرای شبکه فاضلاب در ۷۳ شهر این استان به جز کلانشهر مشهد است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر