۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۴۱۷۵۰
نماینده مردم بافق در مجلس گفت: براساس اصول ۴۳ و ۱۵۳۳ قانون اساسی اخطار می‌دهم که نباید برای کشور خودتحریمی ایجاد شود.
به گزارش پایداری ملی،محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان در اخطار قانون اساسی گفت: براساس اصول ۴۳ و ۱۵۳۳ قانون اساسی اخطار می‌دهم که نباید برای کشور خودتحریمی ایجاد شود.

وی افزود: هدف مقابله با تروریسم است و همه می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران قربانی تروریسم است و همه ما ایرانیان هدف داریم که به اقتصاد کشور کمک کنیم و با تروریسم مقابله کنیم.

صباغیان ادامه داد: دو دغدغه مطرح است، دغدغه اول این است که با تصویب لایحه CFT امکان کمک به نیروی مقاومت وجود نداشته باشد و دیگر اینکه شرایط خودتحریمی به وجود آید در هر صورت نباید در مقطع فعلی این کنوانسیون پذیرفته شود چرا که به طور مثال در برجام زمانی که آمریکا از تعهد خود طفره رفت کشور‌های دیگر نیز این کار را انجام دادند و اروپایی‌ها هم در خصوص برجام چند ماه است که به تعهدات خود عمل نمی‌کنند.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم موارد مذکور در نظر گرفته شود چرا که در برجام با وجود اینکه هرچه خواستند دادیم، اما آن‌ها به تعهدات خود عمل نکردند بنابراین بحث دشمنان، تغییر نظام و استقلال کشور است و نباید فرصت سوء استفاده داد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر