۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۴۱۷۳۷
پنجمین نشست کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و آموزشی پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی در سال 97 با محوریت آموزش و فرهنگ سازی به میزبانی سازمان تامین اجتماعی استان تشکیل شد.
به گزارش خبرنگار پایدرای ملی،مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان در این نشست با بهره گیری از بیانات گهربار مقام معظم رهبری، پدافند غیرعامل را یک امر مستمر، همیشگی و دائمی برشمردند و رسالت اصلی کارگروه فرهنگی ، اجتماعی و آموزشی پدافند غیرعامل را فرهنگ سازی پدافند غیرعامل در جامعه عنوان کردند

وی قدردانی از حضور اعضاء کارگروه در جلسه، به تشریح اقدامات سازمان تامین اجتماعی در حوزه های مختلف پدافند غیرعامل پرداخته، اظهار داشتند: اداره کل تامین اجتماعی اقدام به برگزاری دوره های عمومی و تخصصی از جمله پدافند عمومی و سایبری و ... نموده است.

وی افزود: ضرورت آموزش در زمینه استحکام خانواده و مهارت های زندگی مساله ای مهم است و باید با تلاش همه دستگاه های متولی امر آموزش نظیر آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد و... و تشویق خانواده ها در پیشگیری و کاهش آسیب های مربوط اقدام شود.

وحدتی مدیرکل حراست آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه به برنامه های آموزش و پرورش و اقدامات سایر اعضاء کارگروه اشاره نمودند و عملکرد کارگروه را از ابتدای سال جاری مثبت ارزیابی نمودند.

در پایان اين جلسه سایر اعضاي كارگروه در خصوص شایعه پراکنی و راههای مقابله و چگونگي آموزش و فرهنگ سازي در بین عموم مردم به بحث و تبادل نظر با يكديگر پرداختند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر