۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۴۱۷۲۰
معاون عمرانی استاندار:
فرحزاد یادآور شد: در ساخت این بیمارستان ضوابط پدافندی کاملا رعایت شده و به لحاظ دسترسی نیز از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،علی فرخزاد روز سه شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان 700 تختخوابی در حال احداث قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تحویل این طرح بیمارستانی بزرگ به پیمانکار جدید و ملی، ساخت آن سرعت پیدا می کند و پیش بینی می شود ظرف کمتر از پنج سال مورد بهره برداری قرار بگیرد.
این مسئول گفت: با ساخت این بیمارستان با 8.2 هکتار مساحت و نزدیک به 70 هزار متر مربع زیربنا و همچنین دیگر مراکز درمانی سرانه تخت بیمارستانی استان قزوین را از 1.3 تخت به بیش از 2.5 تخت افزایش می یابد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین همچنین خبر داد: در ساخت این بیمارستان سبک معماری ایرانی-اسلامی مورد استفاده قرار می گیرد.
وی یادآور شد: در ساخت این بیمارستان ضوابط پدافندی کاملا رعایت شده و به لحاظ دسترسی نیز از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است.
فرخزاد به دیگر طرح های درمانی در حال احداث در استان قزوین اشاره کرد و گفت: بیمارستان 70 تختخوابی الوند و بیمارستان 160 تختخوابی مهرگان از جمله این طرح ها به شمار می روند که ساخت آنها نیازهای درمانی شهروندان ساکن در شهرهای اطراف مرکز استان را برطرف می کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر